[Corrector] Noves funcionalitats de l'Hunspell

Joan Montané jmontane a gmail.com
dim ago 28 14:21:50 CEST 2007

Gràcies a tu, Joan, per la feina de l'aspell.
Faig servir l'aspell al LyX amb les teves aportacions i va la mar de bé.
S'ha de dir que les funcionalitats fonètiques de l'hunspell encara són lluny
de les de l'aspell. Per exemple, no sé com ho fa l'aspell, però les
substitucions que fas servir per corregir els barbarismes, també s'aproximen
fonèticament!!! En canvi, en l'hunspell sembla que no va l'aproximació
fonètica per als REP. L'hunspell també el tinc 'afinat' per corregir
barbarismes amb el truc dels reemplaçaments. :-D

Atentament, Joan Montané.

El 28/08/07, Joan Sala Soler <joansala a gmail.com> ha escrit: