[Corrector] Noves funcionalitats de l'Hunspell

Joan Sala Soler joansala a gmail.com
dim ago 28 01:23:41 CEST 2007

Hola Joan,

Gràcies per la informació; m'alegro que s'hagin decidit a afegir aquesta
funcionalitat al Hunspell.

He agafat la darrera versió que tinc de les normes de conversió
fonètica, tal com venen, i les he provades molt per sobre amb el
Hunspell. Sembla que funcionen força bé.

Adjunto el diccionari per si a algú li fa gràcia de provar-lo. Ja em
direu el què.

Atentament,

Joan Sala Soler

En/na Joan Montané ha escrit: