Re: [Corrector] Més antropònims

Raül Garrigasait rgarrigasait a gmail.com
dll ago 27 17:31:59 CEST 2007

Joan, gràcies, segur que la teva feina pot ser molt útil.

Només un parell d'observacions sobre els canvis que comentes.

En el cas de Nemèsia i Nemesià no es tracta d'un canvi d'accent sobre un
mateix nom. Són dos noms diferents. Nemèsia és el femení de Nemesi. Nemesià
l'equivalent català del castellà "Nemesiano".

Hèrcules, amb accent obert, és la forma habitual en català.

Pel que fa a les formes Mercé i Doménec, comparteixo la teva sorpresa: és la
primera vegada que les veig escrites així. Suposo que corresponen a la
pronúncia valenciana. També caldria incloure-hi les formes habituals al nord
i a l'est del domini lingüístic: Mercè, Domènec.

Atentament,

Raül

El 27/08/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: