Re: [Corrector] Més antropònims

Joan Montané jmontane a gmail.com
dll ago 27 17:57:10 CEST 2007

Moltes gràcies pels aclariments, Raül.

Tot i això només són exemples, els he detectat 'a cop d'ull', no són els
únics i, molt segurament, n'hi ha més.
Per cert, com a mínim s'hauria d'afegir Carla, si tot va bé (esperem que
sí), per Cap d'Any em faram tiet per primer cop d'una, segur que preciosa,
nena anomenada Carla i no pot ser que el dicconari no li reconegui el nom!!!
:-D

Atentament, Joan Montané.

El 27/08/07, Raül Garrigasait <rgarrigasait a gmail.com> ha escrit: