[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017 - estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic oct 25 23:59:48 CEST 2017

El dia 25 d’octubre de 2017 a les 6:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

Resolt.

--
< Xavi Ivars >