[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017 - estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 25 06:05:04 CEST 2017

Hola Xavi,

> La de versions jo la veig perfectament (adjunt). En canvi, la de les
> opcions em passava el mateix. He trobat el problema, ja està resolt.

Continuo sense poder veure cap de les dues. L'error ara és diferent, és
com si el JS no l'interpretes. Mira la captura de pantalla. Ho puc
reproduir en diferents màquines i navegadors.

> Hi ha 12 sessions que a la base de dades apareixen sense cap acció
> relacionada amb Firefox i Chrome, i són les mateixes. Si vols, es pot
> investigar una mica eixes sessions en concret.

Wow. Deixeu-m'ho estar. Tenim coses més grosses.

Merci

Name: cat-versions.jpg
Type: image/jpeg