[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017 - estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij oct 26 07:49:15 CEST 2017

> El dia 25 d’octubre de 2017 a les 6:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org>
> ha escrit:

> Resolt.

Hola Xavi

Aquestes pàgines en continuen apareixent sense gràfics:

https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=2612&show=versions&os=0
https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=2612&show=options

Ho he provat amb Chrome i Firefox. A la consola d'eines de denvolupador
mostra els seguents errors:

catalanitzador/stats/js/highcharts.js”.  stats:10
catalanitzador/stats/js/modules/exporting.js”.  stats:11
catalanitzador/stats/js/skinny.js”.  stats:12
ReferenceError: Highcharts is not defined[Més informació]

Si no pot carregar les JS és normal que no pugui mostrar els gràfics.

Gràcies!