[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Joan Montané joan a montane.cat
dij oct 23 14:42:54 CEST 2014

El dia 23 octubre de 2014 14:22, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Podeu indicar-me en quin directori és el fitxer, canviaré el nom jo mateix
> de forma manual. Ara no puc treure'l de llengua preferent en la correcció
> perquè l'aplicació de preferències es tanca només obrir-la.

bé, ja l'he trobat, però no el puc esborrar ni canviar el nom. Realment el
sistema s'ha tornat inservible... em sembla que em tocarà aplicar mesures
dràstiques.

Per a evitar confusions. No he aplicat la beta del Catalanitzador d'aquest
fil. L'equip ja estava catalanitzat amb una versió anterior del
Catalanitzador. L'únic que he fet a estat, manualment, posar el "Català
(Biblioteca)" com a 1a llengua en la correcció ortogràfica a "Preferències
del Sistema".

Joan Montané