[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij oct 23 15:16:03 CEST 2014

El 23/10/14 a les 14:42, Joan Montané ha escrit:

> El dia 23 octubre de 2014 14:22, Joan Montané <joan a montane.cat
> <mailto:joan a montane.cat>> ha escrit:
>
>     Podeu indicar-me en quin directori és el fitxer, canviaré el nom
>     jo mateix de forma manual. Ara no puc treure'l de llengua
>     preferent en la correcció perquè l'aplicació de preferències es
>     tanca només obrir-la.
>

> bé, ja l'he trobat, però no el puc esborrar ni canviar el nom.
> Realment el sistema s'ha tornat inservible... em sembla que em tocarà
> aplicar mesures dràstiques.
Per canviar-li el nom cal privilegis de sistema.

> Per a evitar confusions. No he aplicat la beta del Catalanitzador
> d'aquest fil. L'equip ja estava catalanitzat amb una versió anterior
> del Catalanitzador. L'únic que he fet a estat, manualment, posar el
> "Català (Biblioteca)" com a 1a llengua en la correcció ortogràfica a
> "Preferències del Sistema".
Joan, no dius el sistema anterior. A Preferències del Sistema no hi ha
cap opció ortogràfica. La de llengua no té relació amb els diccionaris
(Preferències del sistema ->Idioma i regió).

> Joan Montané

No faces res manualment a la carpeta de Biblioteca o de Sistema si no
vols carregar-te el sistema. Si et demana la clau d'administrador, no
faces res si no tens segur com arreglar-ho. La destrossa pot ser
interessant ;)