[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Joan Montané joan a montane.cat
dij oct 23 14:22:42 CEST 2014

El dia 23 octubre de 2014 14:02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Aquest equip ja estava catalanitzat i no m'ofereix fer cap acció.

Com l'equip ja estava catalanitzat, he jugat una mica. Resulta que el
català no era la llengua preferent en la correcció ortogràfica. L'he
seleccionada manualment "Català (Biblioteca)", ara em donen errors en obrir
el TextEdit i les Preferències del Sistema. Per tant, tot apunt que posar
el "Català (Biblioteca)" com a diccionari preferent és la causa del
problema.

Podeu indicar-me en quin directori és el fitxer, canviaré el nom jo mateix
de forma manual. Ara no puc treure'l de llengua preferent en la correcció
perquè l'aplicació de preferències es tanca només obrir-la.

Atentament,

Joan Montané