[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 12 09:11:25 CET 2014

El 11/11/2014 23:33, Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> Abans de fer la migració definitiva, el que jo faria és migrar la web
> del catalanitzador de màquina virtual.
>
> He parlat amb Jordi Mallach sobre el tema, i tindre en la mateixa
> màquina virtual el phpBB i el Catalanitzador, amb l'ús intensiu que
> ambdós fan del MySQL, no sembla massa bona idea.

Em sembla bé.

En aquest sentit el Catalanitzador té unes 70 sessions per dia que fan
inserts a la base de dades i després la consulta per mostrar les
sessions actual.

Penso que la part intensiva de l'ús de la base de dades ve per
d'estadístiques. Jo intentaria millorar-ne el rendiment com hem comentat
verbalment algun cop.

Em sembla molt bé.