[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic nov 12 06:36:29 CET 2014

Hola Xavi,

Estic d'acord. Posarem tots dos codis.

Podríeu:

* Dir-me la ruta/servidor on cal posar el codi
* Noves conexions a la BD?

Per al procés de canvi, jo proposaria:

1. Activar www.softcatala.org/catalanitzador am accès restringit
2. Posar allà el codi i verificar que tot funciona bé, amb la connexió a la
nova bd però amb dades de test
3. Quan tot estiga comprovat que siga correcte:
-- Importem la BD de producció al nou servidor
-- Traiem la restricció
-- Activem la redirecció permanent (301!)

El tema de la restricció no és completament necessari.

Què en penseu? (és una proposta)

SAlut,
Pau

El dia 11 novembre de 2014 23:33, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit: