[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic nov 12 09:15:31 CET 2014

El dia 12 novembre de 2014 9:11, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> El 11/11/2014 23:33, Xavi Ivars ha escrit:

> Em sembla bé.
>
> En aquest sentit el Catalanitzador té unes 70 sessions per dia que fan
> inserts a la base de dades i després la consulta per mostrar les sessions
> actual.
>
> Penso que la part intensiva de l'ús de la base de dades ve per
> d'estadístiques. Jo intentaria millorar-ne el rendiment com hem comentat
> verbalment algun cop.

Totalment d'acord. També estaria bé blocar les estadístiques al robots.txt,
posar-li un nofollow als enllaços que apunten a les estadístiques, així com
un noindex;nofollow a la pàgina d'estadístiques mateixa: no hi ha cap
necessitat que els bots vegen les estadístiques.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >