[Catalanitzador] 2.2.2: Problema amb l'Acció del Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 8 19:33:10 CEST 2014

El 06/08/2014 15:02, Jordi Serratosa ha escrit:
> Hola,
>
> Volia notificar un problema que he trobat en un ordinador de sobretaula
> Lenovo ThinkStation, amb el Windows 8 presinstal·lat.
> Vaig passar el Catalanitzador al principi 2.2.2 i va funcionar
> correctament per al Sistema operatiu, Office 2003.
>
> Después d'instal·lar uns quants programes més, vaig tornar-lo a passar i
> em detectava que podia catalanitzar el Firefox (tot i que ja el tenia en
> català). Vaig deixar-lo fer i va baixar un paquet de ~30 MB. L'acció nbo
> va acabar bé (75% catalanitzat a l'última pantalla).
>
> Adjunto el log.

> [...]

Gràcies Jordi, ja ho tinc identificat.

El Firefox abans s'identificava com a:

"31.0 (ca)"

ara ho fa com:

"31.0 (x86 ca)"

Han inclòs la plataforma. Com a resultat, no determinem bé la llengua
del Firefox i llavors sempre et diu d'instal·lar-ho.

Ho arreglaré de cara la a versió 2.4 que publicarem a principis de Setembre.

Si quan tenim una versió amb la solució implementada, ho pots tornar a
provar seria d'ajut.