[Catalanitzador] Canvis de com Apple verifica la signatura digital d'aplicacions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 9 22:06:00 CEST 2014

Ep Pau,

A partir del OS X 10.9.5 (anem pel 10.9.4) i el OS X Yosemite Developer
Preview 5 OS X les aplicacions signades amb signatures del tipus versió
1 no seran reconegudes[1] per GateKeeper.

No he pogut fer cap prova perquè no tinc cap d'aquestes versions d'OS X.
Mirant amb el codesign les dades de les signatures que usem penso que el
Catalanitzador 2.2.2[2] que tenim ara publicat deixarà de ser reconegut
com a signat pel GateKeeper en aquests sistemes. Mala cosa.

Les bones notícies és que penso que les betes que tenim publicades més
recents ja estan signades amb versió 2 i no tindran problemes.

Pau, si pots comprovar que el Catalanitzador 2.2.2 (l'actual) no es
coneix ja Yosemite Developer Preview 5 i que la nova beta sí.

El meu pla és publicar el Catalanitzador 2.4.0 a inicis de setembre, i
tant de bo això sigui abans que es publiqui 10.9.5 i no tinguem usuaris
afectats.

[1]
http://www.tuaw.com/2014/08/04/apples-changes-to-app-signing-could-leave-some-apps-blocked-by/
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0