[Catalanitzador] 2.2.2: Problema amb l'Acció del Firefox

dic ago 6 15:02:57 CEST 2014

Hola,

Volia notificar un problema que he trobat en un ordinador de sobretaula
Lenovo ThinkStation, amb el Windows 8 presinstal·lat.
Vaig passar el Catalanitzador al principi 2.2.2 i va funcionar
correctament per al Sistema operatiu, Office 2003.

Después d'instal·lar uns quants programes més, vaig tornar-lo a passar i
em detectava que podia catalanitzar el Firefox (tot i que ja el tenia en
català). Vaig deixar-lo fer i va baixar un paquet de ~30 MB. L'acció nbo
va acabar bé (75% catalanitzat a l'última pantalla).

Adjunto el log.

Windows 8.1 64 bits, Firefox 31.0.
Per si és el problema, les llengües de navegació que tinc configurades
al Firefox són
ca, es-es, en-us, en
[no sé si el Catalanitzador busca "ca-es" o alguna combinació d'aquestes]

Si cal fer més proves, let me know.

salut
jordi s
Name: CatalanitzadorPerAlWindows - LENOVO THINKSTATION.zip
Type: application/x-zip-compressed