[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013 - problema amb Windows 8.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis oct 5 20:41:47 CEST 2013

Al 05/10/2013 20:09, En/na Josep M. ha escrit:
> No acaba de rutllar... Li he passat el Catalanitzador a un Windows 8.1
> de 64 bits amb Office 2013 de 64 bits, triant opcions valencianes, i al
> final del procés em diu que ha catalanitzat el 50%
> Reinicio l'ordinador,  i observo que surten les pastilles en espanyol:
> "Escritorio", "Tienda",...
> A l'escriptori es pot llegir "Papelera de reciclaje". Per tant, el
> Windows segueix en espanyol.

Separem els dos problema.

Pots enviar-me el log?

- Pots reproduir el problema sistemàticament amb la mateixa màquina?

- Si ho fas en català, també succeïx, o només en català?