[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis oct 5 20:09:29 CEST 2013

No acaba de rutllar... Li he passat el Catalanitzador a un Windows 8.1 de 64
bits amb Office 2013 de 64 bits, triant opcions valencianes, i al final del
procés em diu que ha catalanitzat el 50%
Reinicio l'ordinador,  i observo que surten les pastilles en espanyol:
"Escritorio", "Tienda",...
A l'escriptori es pot llegir "Papelera de reciclaje". Per tant, el Windows
segueix en espanyol.
El Word també s'obre en espanyol.
Torno a passar el Catalanitzador.
A la tria d'accions, surt que el paquet de llengua per a l'Office ja està
instaŀlat, però el paquet de llengua i configuració regional no.
Selecciono paquet de llengua i configuració regional (amb formes
valencianes)
Al final del procès torna a donar un 50% de catalanització

Ho he fet amb la versió 01-10-13 07:07:29 v2.1.0

Josep M.