[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013 - problema amb Windows 8.1

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis oct 5 21:08:36 CEST 2013

Si trio opció en català, tot correcte: 100% de catalanització
Si trio opció en valencià, només 50% de catalanització. Adjunto el LOG
d'aquest darrer cas.

Josep M.

El dia 5 d’octubre de 2013 20.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: