[Catalanitzador] Afegir el diccionari de partició de mots al catalanitzador per a Mac?

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim mar 12 22:33:09 CET 2013

Al 12/03/13 19:50, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Al 12/03/2013 00:13, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> Hola Pau,
>
> Has provat d'instal·lar-ho al Mac?
Si, i no funciona.

> Si cal fer una adaptació del diccionari al Mac això està fora de
> l'abast del projecte del Catalanitzador. El Catalanizador pretén
> catalanitzar el que ja existeixi, no crear recursos nous.
>
> En el cas del diccionari del sinònims en Joan per exemple està
> treballant com a part del projecte OpenThesaurus amb un col·laborador,
> quan el publiquin l'adoptarem.
Perfecte.

> Atentament,
>
> Jordi,
Per cert, de moment no he tingut sord amb la instal·lació del Mac OS X
10.5 i no he pogut provar el catalantizador. A veure si aquest cap de
setmana tinc més sord.

--
Una salutació,