[Catalanitzador] Afegir el diccionari de partició de mots al catalanitzador per a Mac?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 13 08:40:30 CET 2013

Al 12/03/2013 22:33, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 12/03/13 19:50, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Si, i no funciona.

Perfecte. Pots explicar una mica com s'instal·la i en quines aplicacions
o com es pot usar?

Per cert, relacionat amb diccionaris, en una instal·lació sense
catalanitzar, cal canviar la llengua de la Wikipedia al català en les
preferències de l'aplicació diccionari o això ve determinat per la
llengua del sistema? Ho pregunto perquè a mi surt en català i no sé si
és perquè ho vaig canviar o el sistema ho va canviar.