[Catalanitzador] Afegir el diccionari de partició de mots al catalanitzador per a Mac?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 12 19:50:41 CET 2013

Al 12/03/2013 00:13, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola Jordi.
>
> A un altre fil, he "descobert" que hi ha un diccionari de partició de
> mots [1] en el mateix format que s'instal·len els diccionaris
> ortogràfics al Mac i em preguntava si s'ha previst afegir-lo o presenta
> cap problema de funcionament als macs.

Hola Pau,

Has provat d'instal·lar-ho al Mac?

Si cal fer una adaptació del diccionari al Mac això està fora de l'abast
del projecte del Catalanitzador. El Catalanizador pretén catalanitzar el
que ja existeixi, no crear recursos nous.

En el cas del diccionari del sinònims en Joan per exemple està
treballant com a part del projecte OpenThesaurus amb un col·laborador,
quan el publiquin l'adoptarem.