[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu gen 27 19:29:38 CET 2013

Al 27/01/13 19:24, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 27 de gener de 2013 18.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>         el LibreOffice no és fàcil de catalanitzar, precisament, per
>         la resta... el problema es trobar el temps, :(((((
>

>     No sé si la informació que tenim aquí conté tota la informació que
>     sabem:
>
>     http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/LibreOffice
>
>     Com fem en el cas del Windows Live, seria possible baixar el
>     binari complet de la versió exacte que té l'usuari i instal·lar a
>     sobre la versió en català i que s'actualitzés?

> [...]
Tal vegada el comentari és una mica prematur, però: si s'ha pensat
traure una versió que també fa la catalanització en Mac, tal vegada no
seria interessant veure la problemàtica en ambdues plataformes?

Una salutació,

Pau Sellés i Garcia