[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Joan Montané joan a montane.cat
diu gen 27 19:59:00 CET 2013

El 27 de gener de 2013 19.29, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

> Tal vegada el comentari és una mica prematur, però: si s'ha pensat traure
> una versió que també fa la catalanització en Mac, tal vegada no seria
> interessant veure la problemàtica en ambdues plataformes?

El meu coneixement de la plataforma Mac és gairebé nul. Però el fet que per
a Mac sí hi hagi paquet de llengua, em fa ser optimista. De fet, un usuari
estàndard que vulgui el LibreOffice en català fa els passos següents:

1.- instal·la el LibreOffice per a Mac
2.- instal·la el paquest de llengua català per al LibreOffice

per tant, en el cas tipus del Catalanitzador, 'només' caldrà fer el 2n pas.

Joan Montané