[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Joan Montané joan a montane.cat
diu gen 27 19:24:33 CET 2013

El 27 de gener de 2013 18.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> No sé si la informació que tenim aquí conté tota la informació que sabem:
>
> http://www.softcatala.org/**wiki/Projectes/Catalanitzador_**
> per_al_Windows/LibreOffice<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/LibreOffice>
>
> Com fem en el cas del Windows Live, seria possible baixar el binari
> complet de la versió exacte que té l'usuari i instal·lar a sobre la versió
> en català i que s'actualitzés?
>
> He documentat tota la informació que tinc sobre com catalanitzar el
LibreOffice.

Segons [1], es pot iniciar l'instal·lador forçant la llengua de
l'instal·lador i també forçant les llengües que s'instal·laran. Això
facilitaria la catalanització del LibreOffice, però en les proves que he
fet, això només funciona en una instal·lació nova. Si ja hi ha un
LibreOffice instal·lat, ignora el fet d'afegir llengües amb el paràmetre
UI_LANGS. Si algú ho més ho vol provar... endavant. El cas típic és un
Windows només amb el locale espanyol, instal·lar el LibreOffice de forma
predeterminada (queda en espanyol) i cal aconseguir catalanitzar-lo des de
la línia de comandes.

Joan Montané

[1] https://wiki.documentfoundation.org/Deployment_and_Migration