[Catalanitzador] Acció del Chrome

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 21 21:50:16 CET 2013

Hola Xavi,

> Hola,
>
> He agafat l'acció del Chrome per tal d'intentar implementar també el
> canvi de llengua a la interfície.

Molt bé. Imagino que tens clar com fer-ho, sinó ho comentem que ho vaig
estar mirant.

A nivell més general, la meva idea és fer-ho tot una mateixa acció (no
fer subaccions) i canviar-li el nom. Vull dir, anar per la solució més
senzilla.

> Abans, però, he anat
> a http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Errors_a_corregir i
> he vist que hi ha un /bug/ a l'actual versió, ja que pot fallar si el
> fitxer de configuració té només una línia.
>
> M'he fixat com ho fa l'acció del Firefox, per tal de fer-ho igual. Però
> a l'hora de construir el projecte de proves unitàries, m'ix el següent error
>
> *Project : error PRJ0019: A tool returned an error code from "Copy unit
> test data for tests"*
>
> A algú li ha passat/sap dir-me de què es pot tractar?

Com a part del procés de construcció de las proves unitàries s'executa
aquest fitxer bat:

xcopy /y /s $(ProjectDir)TestData\* $(OutDir)

Amb la descripció 'Copy unit test data for tests'.

La primera pregunta és. Tens l'xcopy al path?