[Catalanitzador] Acció del Chrome

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll gen 21 21:19:53 CET 2013

Hola,

He agafat l'acció del Chrome per tal d'intentar implementar també el canvi
de llengua a la interfície.

Abans, però, he anat a
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Errors_a_corregir
he vist que hi ha un *bug* a l'actual versió, ja que pot fallar si el
fitxer de configuració té només una línia.

M'he fixat com ho fa l'acció del Firefox, per tal de fer-ho igual. Però a
l'hora de construir el projecte de proves unitàries, m'ix el següent error

*Project : error PRJ0019: A tool returned an error code from "Copy unit
test data for tests"*

A algú li ha passat/sap dir-me de què es pot tractar?

Gràcies,

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >