[Catalanitzador] Acció del Chrome

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll gen 21 21:54:28 CET 2013

El 21 de gener de 2013 21.50, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>

>  Hola,

> Molt bé. Imagino que tens clar com fer-ho, sinó ho comentem que ho vaig
> estar mirant.
>
> A nivell més general, la meva idea és fer-ho tot una mateixa acció (no fer
> subaccions) i canviar-li el nom. Vull dir, anar per la solució més senzilla.

Si, més o menys. Si veiera que no me n'isc, ja t'ho comentaria.

Estic d'acord amb això de no fer subaccions per al Chrome.

> Com a part del procés de construcció de las proves unitàries s'executa
> aquest fitxer bat:
>
> xcopy /y /s $(ProjectDir)TestData\* $(OutDir)
>
> Amb la descripció 'Copy unit test data for tests'.
>
> La primera pregunta és. Tens l'xcopy al path?

Si, esta al path. De fet, l'error complet que dóna és

*Copy unit test data for tests
Número de parámetros no válido*

Seguiré investigant..

--