[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 8 16:52:35 CET 2013

Hola Pau,

> A veure, a Mossegalapoma, hi ha un enllaç
> (http://mossegalapoma.cat/mac_catala/iec2_dictionary.zip) que descarrega
> un diccionari de l'IEC. No sé qui la fet, si el podem usar, si es legal
> o hi ha un equivalent de l'AVL, però és molt pràctic per a l'aplicació
> Diccionari del sistema. Tens tota la informació al final de la pàgina
> (http://mossegalapoma.cat/tot-diccionaris-i-correctors-catala-lion/)

Qualsevol cosa que fem ha de ser legal, no podem promocionar el català
incomplint la llei.

Jo el que penso és:

1) No estic segur que el fitxer ZIP de l'IEC siga legal. En Joan Montané
segurament poc aclarir-ho. Tenint com tenen aplicacions per a mòbils[1]
se'ls podria suggerir adoptar també la versió d'Apple i deixar-la
distribuir.

En Joan Montané ha parlat recentment amb ells, podríem fer-lis una consulta.

2) Una cosa que estaria bé és oferir el diccionari de sinònims de
l'OpenThausurus adaptat a l'aplicació diccionari del Mac.

3) El tema de la AVL he vist que tenen el PDF penjat amb part/tot el
diccionari. Caldria parlar amb ells per saber si es pot adaptar al
format Mac i després distribuir.

[1] http://www.iec.cat/mobil/diec2_promo.asp
[2] http://openthesaurus.softcatala.org/