[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div feb 8 16:28:39 CET 2013

Al 08/02/13 16:20, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,

> D'acord, aquí unes quantes coses:
>
> - He suprimit tots els menús que no usàvem
>
> - Els que he quedat els he traduït al català usant l'estil d'Apple
> (infinitius). Ho he fet així per consistència amb el resta
> d'aplicacions. Si penseu diferent digueu-m'ho.
>
> A la propera versió això estarà esmenat.

Correcte, a veure com resulta ;) Considere que la traducció d'Apple no
és més adient, però hem d'intentar se coherents. Tal vegada, com és un
producte nostre, podríem aplicar la nostra "guia d'estil". Només ho
esmente perquè en anglés crec que no és el més recomanable ;)

> Sí, això no és casual. Per tal de poder copiar fitxers al directori
> Library hem d'elevar els permisos de l'usuari i demanar-li credencials.
Perfecte.

> Molt bona. Ja ho he implementat, a la propera versió que publiqui ja
> funcionarà així.
>
> A més he fet que alhora de detectar si cal fer o no l'acció doni per
> bo si hi ha un fitxer "catala" sense accent també instal·lat per no
> tornar-ho a fer per tota la gent que ho va fer a mà.
Encara que semble una bajanada, de vegades la coherència és fonamental.

> Ho he apuntat a les coses a fer:
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Mac#Notes.2C_comentaris_i_coses_a_fer

> Entenc que et refereixes a l'opció de diccionari no de corrector.
Efectivament, el diccionaris que nosaltres fem tant a Softcatalà com a
Softvalencià.

> Tinc algunes preguntes sabem quina és la llicència de distribució dels
> diccionaris de l'IEC i l'AVL? És legal fer-ho? No m'ho he pogut mirar
> encara.
A veure, a Mossegalapoma, hi ha un enllaç
(http://mossegalapoma.cat/mac_catala/iec2_dictionary.zip) que descarrega
un diccionari de l'IEC. No sé qui la fet, si el podem usar, si es legal
o hi ha un equivalent de l'AVL, però és molt pràctic per a l'aplicació
Diccionari del sistema. Tens tota la informació al final de la pàgina
(http://mossegalapoma.cat/tot-diccionaris-i-correctors-catala-lion/)

> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia