[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div feb 8 19:32:42 CET 2013

Al 08/02/13 16:52, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,

> Qualsevol cosa que fem ha de ser legal, no podem promocionar el català
> incomplint la llei.
>
> Jo el que penso és:
>
> 1) No estic segur que el fitxer ZIP de l'IEC siga legal. En Joan
> Montané segurament poc aclarir-ho. Tenint com tenen aplicacions per a
> mòbils[1] se'ls podria suggerir adoptar també la versió d'Apple i
> deixar-la distribuir.
>
> En Joan Montané ha parlat recentment amb ells, podríem fer-lis una
> consulta.
Primer establim si és o no legal (a veure què diu Joan Montané. En cas
de no ser-ho, la "suggerència" a l'IEC sembla raonable.

> 2) Una cosa que estaria bé és oferir el diccionari de sinònims de
> l'OpenThausurus adaptat a l'aplicació diccionari del Mac.
No sé si es podria aplicar, però seria fantàstic!!

> 3) El tema de la AVL he vist que tenen el PDF penjat amb part/tot el
> diccionari. Caldria parlar amb ells per saber si es pot adaptar al
> format Mac i després distribuir.
Pense que primera caldria optar per veure com respiren els de l'IEC.
Depenen de la direcció que prenguen, podríem repetir les passes amb els
de l'AVL.

--
Una salutació,