[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div des 20 22:06:18 CET 2013

Hola Pau,

> Hola Jordi,
>
> Respecte a la teua proposta, em pareix correcte tindre diferents
> pàgines. A això, jo li afegiria una proposta de canvi que també
> afectaria al disseny actual. Atès que anar afegint botons per plataforma
> és una miqueta enfarragós en quant al disseny, jo proposaria ser capaços
> de detectar el SO i:
>
> * Mostrar el botó específic del SO i després un botons de 'altres
> sistemes operatius o dispositius'

Penso que és molt important des d'una única visita poder veure tots el
sistemes que suportem. Pensem que la gent a dia d'avui té diversos
dispositius, malgrat ens visiti des d'un sistema en concret.

Jo mostraria tot els botons i llavors indicar amb una ajuda visual que
recomanem, però els deixaria tots visibles.

> * Crear una versió per a mòbils/tablets (des de la qual també es poguera
> accedir a la versió 'normal')

Totalment d'acord. He actualitzat la documentació [1]

> Evidentment, en ambdós casos, necessitaríem una petita ajuda amb el
> disseny. La resta jo puc ocupar-me sense problemes. Estem parlant de
> HTML i Javascript, per la qual cosa crec que seria possible fer-ho
> durant els dies que venen (si tinguérem una proposta de modificacions de
> disseny, clar!).

Parles amb l'Anna i ho comparteixes aquí?

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Millores_de_la_web_del_Catalanitzador