[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
div des 20 12:07:43 CET 2013

El dia 20 desembre de 2013 11.10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ja direu que us sembla. Si voleu contribuir fent les instruccions a la
> pàgina Wiki (hi ha els placeholders) seria fantàstic.

He creat un primer esborrany de les instruccions per a Android. Estan fetes
per a Android 4.0, caldria veure que són compatibles per a Android 2.x que
encara és força popular.

Suggeriments:

del web: actualitzar la imatge de les estadístiques, hem superat les 40.000
execucions que sembla indicar la imatge.

es podria afegir una secció per indicar com configurar el català en serveis
web populars. Tinc un recull d'enllaços directes aquí
http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmontane/Laboratori

Joan Montané