[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div des 20 11:50:19 CET 2013

Hola Jordi,

Respecte a la teua proposta, em pareix correcte tindre diferents pàgines. A
això, jo li afegiria una proposta de canvi que també afectaria al disseny
actual. Atès que anar afegint botons per plataforma és una miqueta
enfarragós en quant al disseny, jo proposaria ser capaços de detectar el SO
i:

* Mostrar el botó específic del SO i després un botons de 'altres sistemes
operatius o dispositius'
* Crear una versió per a mòbils/tablets (des de la qual també es poguera
accedir a la versió 'normal')

Evidentment, en ambdós casos, necessitaríem una petita ajuda amb el
disseny. La resta jo puc ocupar-me sense problemes. Estem parlant de HTML i
Javascript, per la qual cosa crec que seria possible fer-ho durant els dies
que venen (si tinguérem una proposta de modificacions de disseny, clar!).

Salut,
Pau

El dia 20 desembre de 2013 11.10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: