[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div des 20 22:24:57 CET 2013

Hola Joan,

> He creat un primer esborrany de les instruccions per a Android. Estan
> fetes per a Android 4.0, caldria veure que són compatibles per a Android
> 2.x que encara és força popular.

Amb el parc de mòbils que tenim als Països Catalans, sabem aproxiadament
quin percenatge de mòbils actuals es poden catalanitzar usant aquestes
instruccions?

Jo el text que explica "No tots els dispositius Android permeten
configurar al català" el faria molt més lleuger, una línia com a molt.

Seria possible incloure alguna imatge de quin és el procés? Penso que és
important que sigui visual.

> Suggeriments:
>
> del web: actualitzar la imatge de les estadístiques, hem superat les
> 40.000 execucions que sembla indicar la imatge.

L'he apuntat[1]

> es podria afegir una secció per indicar com configurar el català en
> serveis web populars. Tinc un recull d'enllaços directes aquí
> http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmontane/Laboratori

Jo no ho descartaria però ho deixaria per més endavant. Es surt del que
hem definit per ara com l'àmbit del Catalanitzador.

Moltes gràcies,

Jordi,

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Millores_de_la_web_del_Catalanitzador