[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll ago 26 18:04:25 CEST 2013

Hola,

He fet una nova prova des de cero, amb un compte com si fora castellà i no
associat a cap compte Outlook. M'he trobat amb el següent:

* He seleccionat aplicar les formes valencianes
* El Windows ha afegit com idioma el 'català' i l'ha posat en segon lloc,
deixant en primer el castellà
* L'office 2013 sí que ha baixat el paquet valencià i, en obrir-lo, s'ha
mostrat en valencià

Però a nivell de Windows, com si no s'haguera fet cap canvi. És a dir, és
com si el valencià no s'haguera aplicat enlloc i només s'haguera activat el
català com a segon idioma.

Salut,
Pau

El dia 26 d’agost de 2013 17.15, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: