[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 17:15:01 CEST 2013

Per altra banda...  una pregunta estúpida....

Existeix el paquet valencià per Windows 8.***1***?

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 26/08/2013 17.08, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: