[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 19:05:30 CEST 2013

El dia 26 d’agost de 2013 18.04, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Hola,
>
> He fet una nova prova des de cero, amb un compte com si fora castellà i no
> associat a cap compte Outlook. M'he trobat amb el següent:
>
> * He seleccionat aplicar les formes valencianes
> * El Windows ha afegit com idioma el 'català' i l'ha posat en segon lloc,
> deixant en primer el castellà
> * L'office 2013 sí que ha baixat el paquet valencià i, en obrir-lo, s'ha
> mostrat en valencià
>
> Però a nivell de Windows, com si no s'haguera fet cap canvi. És a dir, és
> [...]
Pau, per això demanava.
Entenc que fas proves amb el Catalanitzador, oi? Existeix el paquet
valencià del Windows 8.1? el Catalanitzador el suporta?
Què passa si, en un prova amb Windows 8.1 en espanyol, des de zero, poses
el valencià "a mà", sense usar el Catalanitzador.

Potser no és error del Catalanitzador.

Joan Montané