[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Joan Montané joan a montane.cat
dim abr 23 23:18:26 CEST 2013

El 23 d’abril de 2013 23.12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> La meva proposta va en la direcció contraria: tal com fem amb les versions
> de 64 bits (Windows XP 64 bits, Office 64 bits), esperem a que aquest
> número sigui significatiu per justificar l'esforç de desenvolupament,
> manteniment i proves.
>
> El problema del valencià no és de manca d'inversió, sinó de manca de
> difussió.

Ok, entenc el que indiques, i confio que l'ús del Catalanitzador augmenti
al País Valencià. L'únic no tinc clar és aconseguir-ho sense un suport
complet.

Passo a implementar l'acció sense canvis català<->valencià.

Joan Montané