[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 23:12:50 CEST 2013

Al 23/04/2013 10:01, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 23 d’abril de 2013 9.20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Està fet així per limitar els casos de prova. Penso que ja és prou
>     feina haver de mantenir el codi i fer proves pel valencià que l'use
>     menys d'un 3% dels usuaris[1], com per a obrir la porta a suportar
>     casos de valencià -> català i viceversa. L'us que tindria això seria
>     molt escàs per la complexitat i nombre de proves que caldria afegir-hi.
>

> Aquest 3% són 280 sessions. No sembla gaire, si ho comparem amb les
> xifres del Catalanitzador, però tot és començar.

Joan, tinguem en compte el PDFCreator ara mateix el tenen un 15% dels
usuaris[1], i d'aquests un 3% tindran un valencià és un nombre molt
petit. De fet, amb les dades a la mà només hem tingut 2 sessions del PDF
en valencià de tota la branca 1.4.x (un total 9758 sessions).

La meva proposta va en la direcció contraria: tal com fem amb les
versions de 64 bits (Windows XP 64 bits, Office 64 bits), esperem a que
aquest número sigui significatiu per justificar l'esforç de
desenvolupament, manteniment i proves.

El problema del valencià no és de manca d'inversió, sinó de manca de
difussió.

[1] http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=14x&show=inspectors