[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 23:26:26 CEST 2013

Al 23/04/2013 23:18, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 23 d’abril de 2013 23.12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     La meva proposta va en la direcció contraria: tal com fem amb les
>     versions de 64 bits (Windows XP 64 bits, Office 64 bits), esperem a
>     que aquest número sigui significatiu per justificar l'esforç de
>     desenvolupament, manteniment i proves.
>
>     El problema del valencià no és de manca d'inversió, sinó de manca de
>     difussió.
>
> Ok, entenc el que indiques, i confio que l'ús del Catalanitzador
> augmenti al País Valencià. L'únic no tinc clar és aconseguir-ho sense un
> [...]

No cal un suport complet perquè un producte tingui èxit, de fet la
indústria va en la direcció contrària[1]. I de fet en el Catalanitzador
hem seguit aquesta estratègia. Fins no suportaven el PDFCreator ni tant
sols en català i els números no surten pel valencià.

Si algú vol realment millorar la situació, cal treballar-hi en un pla de
comunicació. No crec que la solució sigui afegir funcionalitats que usen
un 2 per cada 10.000 usuaris.

Els meus cinc cèntims.

Jordi,

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Minimum_viable_product