[Desenvolupament] problema 1.2.5

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim set 4 20:47:58 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Provades les diferents versions de Live que he pogut arreplegar amb el
> Catalanitzador v1.2.5, i cap problema!
>
> Josep M.

Quants sistemes has provat i quines versions?

Bé, anava a fer una proposta per moure'ns endavant:

- Tu proves en 5 sistemes
- Jo provo en 5 sistemes

Si no trobem cap error publiquem la 1.26 mirant de prop els errors, si
trobem que pugen els errors tirem enrere a la versió 1.24.

Jo trigaré un parell o 3 de dies en fer les proves. Les faré pujant les
dades perquè quedi registre dels sistemes i configuració.

Sembla bé?