[Desenvolupament] problema 1.2.5

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim set 4 20:28:11 CEST 2012

Provades les diferents versions de Live que he pogut arreplegar amb el Catalanitzador v1.2.5, i cap problema!

Josep M.

From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, September 04, 2012 4:59 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] problema 1.2.5

2012/9/4 Josep M. <josep.m8 a gmail.com>

  Sí, només n’he trobat un.
  Crec que no és significatiu a nivell estadístic que tu trobis molts errors, perquè les teves proves sempre són en la mateixa màquina (i per tant amb la mateixa combinació de versions de SO i Live). Ara bé, demostren que en la teva màquina hi ha un problema, potser no generalitzable.
  Segueixo fent proves. Ara faré una bateria de proves de les 9 versions de Live (4 versions 14, 4 versions 15 i 1 versió 16) sobre una màquina Windows 7.

Hola Josep M,

M'he trobat tres errors, un a la meva màquina i dos amb dos virtuals. No té massa sentit provar en la mateixa màquina. En totes les proves, va donar error, però al reiniciar sortia en català.

Si poguessis fer alguna prova més a veure si ho pots reproduir.