[Desenvolupament] problema 1.2.5

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim set 4 21:05:52 CEST 2012

Ho he provat sobre les següents versions de Live:
  a.. 14.0.8089.726
  b.. 14.0.8117.416
  c.. 15.4.3502.922
  d.. 15.4.3538.513
  e.. 15.4.3555.308
  f.. 16.4.3503.738
He fet totes les proves sobre un Windows 7 perquè he vist a les estadístiques que és on es concentren els errors (mira les taules que vaig enviar desglossant els errors)

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, September 04, 2012 8:47 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] problema 1.2.5

En/na Josep M. ha escrit:
> Provades les diferents versions de Live que he pogut arreplegar amb el
> Catalanitzador v1.2.5, i cap problema!
>
> Josep M.

Quants sistemes has provat i quines versions?

Bé, anava a fer una proposta per moure'ns endavant:

- Tu proves en 5 sistemes
- Jo provo en 5 sistemes

Si no trobem cap error publiquem la 1.26 mirant de prop els errors, si
trobem que pugen els errors tirem enrere a la versió 1.24.

Jo trigaré un parell o 3 de dies en fer les proves. Les faré pujant les
dades perquè quedi registre dels sistemes i configuració.

Sembla bé?