[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - Nivell de traducció dels paquets

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu nov 18 10:27:19 CET 2012

Això que t'explicava m'ha passat en un Windows 8 Enterprise de 64 bits a
l'aplicar-li el Catalanitzador amb la tria de "català".

Si ho faig des del tauler de control, surten tots els ítems esmentats en
català (veure captura de pantalla).

Per tant, hi ha diferència entre fer-ho manualment i fer-ho a través del
Catalanitzador.

Segueixo investigant-ho!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, November 18, 2012 9:55 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 -
Nivell de traducció dels paquets

En/na Josep M. ha escrit:
> És normal que quan catalanitzes un Windows 8 Enterprise de 64 bits quedin
> coses com "Correo", "Calendario" o "Escritorio" en espanyol?
> Adjunto una captura de pantalla.

Hola Josep M.,

El que he observat jo:

- Amb paquet d'idioma català els elements de la pantalla principal
apareixen traduïts en un Windows 8 (normal) [1].

- Amb paquet d'idioma valencià els elements de la pantalla principal NO
apareixen traduïts en un Windows 8 (normal).

Dues preguntes:

- Això et passa amb el paquet català o el valencià?

- Et passa només amb el Catalanitzador o també si ho fas a manualment a
través del panell de control?

[1] El Windows 8 normal es diu "Windows 8" només :
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_8_editions#Editions