[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic nov 14 22:37:52 CET 2012

Hola, estic fent proves a un Windows 8 de 64 bits.

La primera execució l'he feta amb un Catalanitzador 1.2 (per error) i m'ha
dit que nanai, que no era compatible.

A la segona, ja amb la versió de proves, executant-lo el sistema "verge",
només em deixa instal·lar el paquet del Windows (tota la resta apareix en
gris, com a que no es pot executar l'acció). Per tant, no puc ni tan sols
catalanitzar l'IE.

Després de reiniciar, amb el sistema ja catalanitzat, he fet una altra
execució del 1.3, i m'ha dit que el sistema operatiu ja estava (correcte) i
que a la resta no hi podia fer res.

Adjunte el fitxer de log.

--
< Xavi Ivars >