[Desenvolupament] Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 14 22:37:51 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 14 de novembre de 2012 22:23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Hola Xavi,
>
>     Gràcies per respondre a aquest usuari
>
>     Comento aquí un aspecte de la teva resposta que afecta al
>     Catalanitzador:
>
>     "Tot i això, segons sembla per la informació de la segona pàgina que
>     enllaces (la dels LIPS), les restriccions continuen sent les
>     mateixes que per a versions anteriors (només es pot instal·lar sobre
>     un Windows en castellà, en francés o en anglés)."

> [...]

Interessant. Això voldria dir que per exemple sobre un Windows en italià
o alemany no funcionaria segons aquesta documentació.

Algú pot fer la prova de si el paquet d'idioma català s'instal·la sobre
un Windows en italià? Cal un Windows 8 se serie en aquestes llengües.
Caldria executar també el Catalanitzador a veure si funciona.