[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 14 23:15:39 CET 2012

Hola Xavi,

> Hola, estic fent proves a un Windows 8 de 64 bits.
>
> La primera execució l'he feta amb un Catalanitzador 1.2 (per error) i
> m'ha dit que nanai, que no era compatible.

Sí, aquest és el comportament esperat d'una la versió 1.2.

> A la segona, ja amb la versió de proves, executant-lo el sistema
> "verge", només em deixa instal·lar el paquet del Windows (tota la resta
> apareix en gris, com a que no es pot executar l'acció). Per tant, no puc
> ni tan sols catalanitzar l'IE.
>
> Després de reiniciar, amb el sistema ja catalanitzat, he fet una altra
> execució del 1.3, i m'ha dit que el sistema operatiu ja estava
> (correcte) i que a la resta no hi podia fer res.

Respecte a l'Internet Explorer en Windows 8 s'inclou el Internet
Explorer 10 i aquest és catalanitza quan instal·les el paquet d'idioma.
Llavors, fitxa't que a la descripció de hi ha una secció que diu 'No es
pot aplicar' i allà ho explica.

A part de l'acció d'Internet Explorer hi ha cap que penses que NO hauria
de sortir en gris?