[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu maig 27 18:53:38 CEST 2012

El 25 de maig de 2012 21:12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>
> Connectant amb la conversa que hem tingut avui aquest són els canvis més
> urgents que sota el meu punt de vista calen al sistema d'estadístiques:
>
> - Cal afegir un estat nou que es diu "NotInstalled" això és quan el
> programari de l'acció no està instal·lat. Fixa't que a les estadístiques
> actuals ja t'està arribant i es mostra una columna sense descripció per les
> accions d'Office i Firefox.

Fet.

> - Crec que seria molt important poder filtrar (fer un where ) per versió,
> que fessis clic a la versió 1.0.4 i t'ensenyes només les dades d'aquella
> versió per totes les estadístiques. Potser té sentit llavors pujar les
> versions tot just sota la gràfica.

Fet també.

> - El gràfic que tenim actual per versions del Microsoft Office jo el
> produirà per totes les accions que el camp de versió de tots els registres
> no sigui buits, és a dir, que ho recollim. Ara mateix:
> ** IEAcceptLanguage
> ** Chrome
> ** Firefox
> ** OpenOffice
>
> Però hauria de ser un codi que dinàmic, que si afegim una acció nova que
> té dades tregui el gràfic automàticament.

Hi ha un problema si ho fem totalment dinàmic: els textos no seran gens
descriptius (de fet, no hi haurà textos). A la BD no es desa cap nom de cap
acció.

Ara està prou modular, i no costa pràcticament gens afegir una nova acció.

> - Caldria també incorporar una vista pels inspectors. El model de dades
> està documentat aquí[1]. No tinc molt clar la millor visualització, jo
> començaria usant el mateix de pastissos per les accions on cada Inspector
> ID té un pastís, i cada tall representa el valor trobat.

No acabe d'entendre què vols dir aci...

> - Que les estadístiques de les accions surtin desplegades per defecte.

Fet

> - Pujar el codi font al git al subdirectori de Servidor.

Ho faig en un moment.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >