[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu maig 27 18:56:43 CEST 2012

El meu navegador no troba: http://catalanitzador.softcatala.org/stats.php

      La pàgina web no s'ha trobat
      HTTP 404
     Causes més probables:
        a.. És possible que no hagueu escrit correctament l'adreça.
        b.. Si heu fet clic a un enllaç, és possible que no estigui actualitzat.

     Podeu provar el següent:
      Torneu a escriure l'adreça.

      Torneu a la pàgina anterior.Torneu a la pàgina anterior.

      Vés a lloc principal i cerqueu la informació que voleu.

      Més informació<ID id="moreInformation">Més informació</ID>

Josep M.